Mittwoch, 1. Mai 2013

May 1st - 1. Mai 2013

Heute habe ich mich mit einer unliebsamen Arbeit beschäftigt und verfleckte Pullis und Shirts bestickt. Ich habe mich die ganze Zeit davor gedrückt, weil ich Angst hatte es könnte nichts werden, aber im Endeffekt lagen die Sachen so auch nur im Weg. Und es ist gar nicht so schlecht geworden.

I was brave today and tried to embroider a shirt and a sweater which both had stains on them. These had been lying around for at least a year, because I was afraid I´d ruin them. But what the heck - they don´t get better lying around in my sewing room - do they?
And they actually turned out quite alright.

Unter den Erdbeeren war ein Obstfleck! Fruit stain underneath strawberry

Vorher/before

Nachher/After

Kommentare:

Lehmi hat gesagt…

Was für ein süßer Fleckverstecker :-D

GLG Lehmi

thea hat gesagt…

What a great idea! They look so cute. I'll have to send you all my stained shirts -- of course, my stains are usually in the middle of the front of my shirts, where my shelf catches everything, or they are huge ...

Shay hat gesagt…

Great way to re-purpose otherwise questionable clothes!

Es ist ein Fehler bei diesem Gadget aufgetreten.