Dienstag, 12. März 2013

Winterdepression!!!

Wenn ich dieses Wetter noch lange mitmachen muss dann kriege ich einen mittelschweren Nervenzusammenbruch! verdammt und zugenäht es ist Mitte März Frau Holle! Es reicht doch langsam mal mit Schnee. Wir hatten seit November gefühlte drei tage Sonnenschein! Das hält doch kein Mensch aus.
So , jetzt gehts mir besser!
Ein Blick aus meinem Bürofenster um acht heute Morgen!

O.K. enough is enough. We have had about three days of sunshine within the last five months. I cannot take snow anymore. If things continue the way they are right now I will be suffering from severe depression extremly soon!! I very much dislike this weather!!! So sun, were are you? Who out there is responsible for this weather? Who stole the sun????

Well, at least I feel a little better now!

A view from my office window at eight o´clock this morning!


Kommentare:

Shay hat gesagt…

But that snow looks so pretty...

and ummm...I think we have your sun here ...it was 39C here today!

coconblanc hat gesagt…

Du sprichst mir aus der Seele, ich kann's nicht mehr sehen :(
Angeblich soll es ab nächste Woche besser werden.... die Hoffnung stirbt zuletzt.
LG Gabi

thea hat gesagt…

Hang in there .. this too shall pass. Time for some pretty, bright fabrics ..

Kirsten's Cooking hat gesagt…

the snow looks pretty on a picture! :)

we've just had cloudy with little to no precipitation - blech.

here's hoping spring comes soon to you!!

Es ist ein Fehler bei diesem Gadget aufgetreten.