Freitag, 27. Januar 2012

FTF - Mug Rug

Ich habe meinen ersten Mug Rug ITH gestickt! Juchuuuuu ...ich bin so happy!!! Diese Maschine ist der absolute Hit und damit auch mein FTF für den heutigen Tag.
Klickt bei Shay rein und schaut wer sonst noch so seine Lieblingssachen gepostet hat.


I finished my first Mug Rug in the hoop ! And I aboslutely fell in love with my embroidery machine doing that. And therefore this is my favourite of the day today.
Link up with Shay to see who else is posting their favourites.

Kommentare:

thea hat gesagt…

That's a really nice mug rug!

Marg hat gesagt…

Lovely mug rug Kirsten.

Michelle Ridgway hat gesagt…

It's lovely Kirsten well done.

Sue hat gesagt…

Kirsten, that is a wonderful mug rug and a great FTF.

ThreeOldKeys hat gesagt…

what a sweet, classic flower design ... enjoy your mug rug!

Sarcastic Quilter hat gesagt…

It's so pretty I can see why it's a favorite! :)

Shay hat gesagt…

That looks incredible Kirsten. Have you stopped looking at it and smiling yet?

I bet your embroidery machine converts you to machine quilting !

Cindy hat gesagt…

Absolutely beautiful!! I love it!

Angelika hat gesagt…

Ich schieb' Dir mal einen Kaffee rüber (oder lieber einen Tee) für Deinen zauberhaften MugRug. Toll, was Deine Sticki alles kann ;-)
LG Angelika

Es ist ein Fehler bei diesem Gadget aufgetreten.