Montag, 19. September 2011

Update / Von allem etwas

Auch wenn ich im Moment ziemlich viel arbeite, versuche ich jeden Tag ein kleines bischen zu handarbeiten und so habe ich den Quilt für meine Nichte mittlerweile fertig gequiltet. Das Binding ist zur Hälfte zugeschnitten und gebügelt und wartet darauf angenäht zu werden.
Zudem habe ich noch zwei weitere Schals( lila und schwarz/weiß) gestrickt und eine Babyhose aus kuschelweichem Nicky genäht.
Baby Pants - gift for a friend
Babyhose - Geschenk für eine Bekannte

Gestern habe ich dann noch 6x6 Streifen für das Quilt meines Neffen zusammengenäht. Also ... bald kommt das nächste Top.

Detail handquilting
Even though I work like a mad woman lately, I still try to get a little bit of craft time in every day. I finished two more scarfs (violett and black/white), finished handquilting the red/blue/no name quilt, cut and ironed half of the binding, sewed a quick pair of baby pants and sewed together 6x6 strips for my nephews quilt. So there will be a new quilt top fairly soon.
more handquilting, which really isn´t as croocked as it looks
mehr Handquilting, dass aber nicht wirklich so schief ist 

Kommentare:

Lehmi hat gesagt…

Du bist aber wirklich super fleißig!

LG Lehmi

Shay hat gesagt…

I love the detailed hand quilting on the un-named quilt. The star is so cute!

I have to ask - what's up with the baby pants? Is there something you aren't telling us ?

It's hard to feel like being creative when work and family stuff is taking up most of our time. I think you are a superstar for getting all of this done!

blauraute hat gesagt…

Liebe Kirsten,
das sind ja tolle Sachen und auch noch von Hand gequiltet!!! Toll.
Dir noch eine schöne Woche und liebe Grüße
Roswitha

thea hat gesagt…

Love the baby pants.. do you have a pattern? You know I always ask. They are so cute. And the hand quilting. very nice.

QuiltSue hat gesagt…

Your hand quilting looks great. I love the thread colour you used.

Marti hat gesagt…

I love hand quilting, and yours looks great.

Es ist ein Fehler bei diesem Gadget aufgetreten.