Freitag, 4. Februar 2011

MeMade 4/28 und FTF

Fangen wir an mit Me Made Februar. Hier könnt ihr sehen, was die anderen tragen. Ich habe heute bequem Klamotten an: selbstgestrickte Socken und ein einfaches Ringelshirt. Ich sehe auf dem Foto megafett aus, aber ich hatte keine Lust auf eine weitere Fotosession.

Lets start with MeMadeFeb.Click here to see what the others posted today. As you can see I am only wearing very simple comfy clothes. Handknitted socks and a plain shirt. I look soooo fat in the picture - scary - but I absolutly didn´t feel like having a complete foto session - sorry. :(


Und jetzt noch FTF. Wer sonst noch seine Lieblingssachen zeigt seht ihr hier.
Mein Lieblingsteil heute ist das KINO. Ich geh super gerne ins Kino. Leider habe ich meistens keine Zeit dazu. Aber ich finde Filme im Kino einfach so viel schöner, als auf DVD. Die Stimmung und die Eindrücke auf der großen Leinwand sind einfach nicht zu toppen. Und natürlich gehören Popcorn und ne eiskalte Coke immer dazu. Heute Abend werden wir den neuen Til Schweiger Film kookowaa anschauen. Ich bin schon  ziemlich gespannt.

And now FTF. Click here to see other favourites.
Todays favourite would be "Movie Theatres". I love going to the movies. Grab some popcorn and an ice cold Coke, sit back, relax. There is nothing that can beat the feeling you have sitting in a movie theatre with your loved one next to you. Therefore we will be watching the new Til Schweiger movie tonight. I am excited!!

Kommentare:

Seams Inspired hat gesagt…

Love those socks! :o)

I sometimes go to the movie theater for popcorn...just popcorn, no movie. LOL There's simply something wonderful and comforting about a big container of buttery movie popcorn. I get a craving for it, and run into the theater, stand in the concessions line, buy my popcorn, and leave. Great favorite. Enjoy your movie! :o)

Karina hat gesagt…

Keine Lust auf Forosession ist auch mal gestattet und wie ich selbstgestrickte Socken finde weißt Du ja ;-)
Ins Kino gehe ich alle paar Monate mal zum Filmclub mit meiner Freundin und geniesse solche Abende auch sehr - Euch viel Spaß dabei!
Karina

Kirsten's Cooking hat gesagt…

Enjoy your movie, popcorn, and soda! We've been renting movies here because it's so expensive to go to the theatres - but the popcorn we make here is definitely not as good!

Have a great weekend, Kirsten!

Shay hat gesagt…

Your socks are wonderful! Love the colours. I have some stripey toe socks that I wear very occasionally - when I wear socks at all- which is about once in a blue moon.

I love going to the movies too. Nothing beats seeing a block buster on the big screen. But the movies here are so expensive (17.50 a ticket ) so we dont go as often as I'd like.

I can see why the movies are one of your favourites though!

Pegasus4u hat gesagt…

Also wenns um selbstgestrickte Socken geht kömnnt ich auch ständig neue Fotos bringen ^^
Kino ist natürlich was ganz Anderes als ne DVD, logo :)... und schreib bitte, wie der Film war ...

Elke hat gesagt…

Hallo Kirsten,

selbstgestrickte Socken trage ich auch immer, und zwar wirklich immer, auch im Sommer. Und deine gefallen mir sehr gut.
Ich hoffe, du/ihr hattet viel Spaß heute im Kino. Bitte lass uns daran teilhaben. Ich habe den Film auch ins Auge gefasst, und würde gerne wissen, ob es sich lohnt, dafür 40 km zum nächsten Kino zu fahren.

LG und ein schönes Wochenende, Elke

Marg hat gesagt…

Love your socks.
Nothing beats sitting in the movie theatre watching it on the big screen and munching on popcorn, but it is expensive here so I don't go as often as I used to.

P. hat gesagt…

Your socks are cute! Movies and popcorn are the best!

Thea hat gesagt…

Love the socks! Going to the movies is one of my favorite things too .. and I have to have popcorn when I'm there. The smell lures me in ...

Es ist ein Fehler bei diesem Gadget aufgetreten.