Samstag, 16. Oktober 2010

Friday Night Sew In

Gestern Abend habe ich beim FNSI by Heidi teilgenommen (der Button rechts führt euch direkt zu Heidis Seite) und habe mich meinem Mantel gewidmet. Eigentlich wollte ich Tischsets nähen, aber als ich im Keller war, schaute mich der Mantel sehnsüchtig an und ich habe das Futter eingenäht. Jetzt fehlen nur noch die Ärmelsäume, dann gibt es wieder Bilder. Den Rest des Abends habe ich mit Stricken verbracht. Irgendwann wird vielleicht auch meine Strickjacke mal fertig.

Last night I participated in FNSI by Heidi (klick on the button to the right and you will get there). I had planned to sew some placemats, but after I had gone to the basement my coat was hanging there waiting to be finshed. I put the lining in and all that is missing now are the seams on the sleeves buttonholes and buttons. I'm planning to get that done tomorrow and will put in some new pictures than.
The rest of the evening I spent knitting, hoping I will one day finish my sweater.

1 Kommentar:

Quilting in My Pyjamas hat gesagt…

I cannot believe the coat is almost finished! Can't wait to see the pictures.

And knitting too ? That sweater will be finished before you know it.

Es ist ein Fehler bei diesem Gadget aufgetreten.