Freitag, 17. September 2010

Kissen Teil 1 / Pillowcases, FridayNightSewIn

Fertig..die ersten beiden Kissen sind geschafft. Maschinengenäht und -gequiltet. Nein, das wird nicht meine Leidenschaft, aber ich habe z.Z. einfach nicht genug Ruhe, um von Hand zu quilten. Dennoch ein schönes Ergebnis, wie sie so einträchtig auf meinem Sofa liegen :-)

Finished! My Friday Night Sew In Project - new pillowcases - actually got finished. I'm not totally satisfied, mainly because I don't like my maschinequilting. But it serves the purpose. Well, see for yourself.

Kommentare:

Hesting hat gesagt…

Klasse! :)

Kaaren hat gesagt…

Your English is absolutely wonderful...just like your two pillow covers.

Thanks for sharing!

Pegasus4u hat gesagt…

WOUW DIE sehen ja mal superklasse aus!!!! Ähm.. mach sie in Zukunft immer selber, schönere gibts gar nicht zu kaufen ;) ...
Die linke Variante gefällt mir besonders... kann ich das auch???
Liebe Grüsse

Logopaedchen hat gesagt…

Klar das kannn jeder...das war /ist nicht schwer!!! Trau Dich!!

Farm Girl hat gesagt…

Hi Kirsten, thanks for the kind comment you left on my blog. Your cushions look great, they are perfect for your couch. Don't you just love Friday Night Sew In, I always stitch something different or new that night, so it's always lots of fun!

Cheryll hat gesagt…

The pillowcases are beautiful. You did a great job! FNSI are THE BEST.
Thanks for following!
:)

sunny hat gesagt…

I really like your pillowcases! FNSI really is a great time to settle in and get some serious work done. THanks for stopping by my blog!

Es ist ein Fehler bei diesem Gadget aufgetreten.